Kan man spinde guld på sportsstjerner?

Nøgenhed en del af vores hverdag. Nogle af modellerne fra de danske sportsklubber synes imidlertid, det er temmelig grænseoverskridende at optræde i undertøj under et photoshoot. Men hos JBS er det business as usual.

Vi blev virkelig overraskede, da vi ramte 10 milliarder eksponeringer efter lanceringen af den første CR7- kollektion! Det svarer til, at hele Jordens befolkning har set Ronaldo i underbukser… 

”Det har altid faldet os naturligt at samarbejde med sportens verden. I forhold til JBS’ profil har vores produkter været forbundet med forskellige sportsgrene lige siden 1960’erne, hvor Seksdagsløbene så dagens lys i København. I 1980’erne indtager JBS også bokseringen, mens det i nyere tid primært er ishockey og fodbold, vi bliver forbundet med, ” svarer salgs- og marketingschef ved JBS, Nicolai Hartung, på spørgsmålet om, hvorfor det netop er sportsstjerner, der gentagne gang har været JBS’ ansigt udadtil i de seneste 6 årtier.

Nicolai Hartung fortsætter: ”I forhold til vores samarbejde med stilikonet og Real Madrid-stjernen, Cristiano Ronaldo, er der en virkelig god synergi i dét at lave det absolut bedste produkt sammen med en fodboldspiller, som er indbegrebet af det absolut bedste. Skal du lave noget med Ronaldo, er intet overladt til tilfældighederne. Som fodboldspiller er han ekstremt dedikeret til sin sport. Han er ekstremt seriøs i sit arbejde med detaljen. Den seriøsitet og den perfektionisme udstråler han også i arbejdet med vores kollektion. Ikke kun vores fælles produkter er af den bedste kvalitet. Alt rundt om produkterne bliver også skabt af det stærkeste team: De bedste grafikere, Art Directors, fotografer og PR-bureauer. Alt lige fra emballager og POS-materialer til fotografering og til pressearbejde. Alt har været i de dygtigste hænder.

 

Det hele starter med Caroline Wozniacki

Ser vi nærmere på JBS’ internationale kendskabsgrad, er der en tid før og en tid efter introduktionen af Cristiano Ronaldos kollektion, CR7. Et navn og et brand, der er sammensat af hans initialer og spillernummer. Men egentlig er det JBS’ kampagne med Caroline Wozniacki, der i første omgang får omverdenen til at rette blikket imod den danske undertøjsproducent.

”Da vi laver This is me behind the scenes med Caroline, rammer vi et internationalt publikum. Indtil da har vi udelukkende fokuseret på national branding i samarbejde med klubber og danske sportsstjerner. Jo, jo. Caroline er også dansk. Hun har bare en stærk international profil.

Helt uventet får vi nu en international opmærksomhed, der gør, at virkelig mange internationale stjerner kontakter os. Vi får blandt andet henvendelser fra flere tennisspillere og en amerikansk basketballstjerne, som gerne ville have lavet et strømpe-program til det amerikanske marked. Men da strømpe-programmet desværre går i vasken, kontakter de kommercielle agenter os igen for at fortælle, at de gerne vil indgå et nyt samarbejde med JBS. Denne gang med Cristiano Ronaldo som frontfigur. Et samarbejde vi takker ja til! ” smiler Nicolai Hartung.


Kun det bedste er godt nok!

”Det er ingen hemmelighed, at skulle Ronaldo have valgt en samarbejdspartner ud fra et økonomisk attraktivt perspektiv, så havde han valgt en kinesisk eller amerikansk leverandør. Men når Ronaldo har et ønske om at manifestere sig som brand, vil han udelukkende den ypperligste kvalitet. Han vil samarbejde med verdens bedste undertøjsproducent. Og vi bliver de første, han starter et samarbejde op med! - Bare dét, at han spørger, er vi utrolig beæret over! Det er klart en blåstempling af brandet, JBS, og af den kvalitet, vi aldrig går på kompromis med.

Processen med Ronaldo har blandt andet givet os en blåstempling i forhold til at sætte nye internationale projekter i søen. Også uden for sportens verden. Når virksomheder går ud og laver privat labels, har vi lange lettere ved at komme til fadet nu, hvor vi har bevist, at vi sagtens kan håndtere et samarbejde med et unikum som Cristiano Ronaldo, ” pointerer Nicolai Hartung.

Setting.defaulttrue
Setting.templateDesigns/2015-tietgenbyen/paragraph/full-width-section.cshtml
ParapgraphContainerSort1
ParagraphContainerSort1
ParagraphContainerCount3
ParagraphContainerIsFirstTrue
ParagraphContainerIsLastFalse
TemplateImageColumns0
ParagraphText
ParagraphImageHAlignleft
ParagraphImageVAligntop
ParagraphHeaderVi blev virkelig overraskede ...
ParagraphID220
ParagraphPageID31
ParagraphGlobalID0
ParagraphContainerarticles
ParagraphImageClean
ParagraphImageLinkClean
ParagraphImageLinkAlt
ParagraphImageLinkTarget
ParagraphImageText
Item.ParagraphNameVi blev virkelig overraskede ...
Item.SystemNameFullscreenSlide
Item.Id.SystemNameId
Item.Id.NameId
Item.Id.TypeText
Item.Id.IsRequiredFalse
Item.Id135
Item.Id.Value135
Item.Field.FirstFalse
Item.Field.LastTrue
Item.Sort.SystemNameSort
Item.Sort.NameSort
Item.Sort.TypeText
Item.Sort.IsRequiredFalse
Item.Sort2
Item.Sort.Value2
Item.ItemInstanceType.SystemNameItemInstanceType
Item.ItemInstanceType.NameItemInstanceType
Item.ItemInstanceType.TypeText
Item.ItemInstanceType.IsRequiredFalse
Item.ItemInstanceType
Item.ItemInstanceType.Value
Item.Bue.SystemNameBue
Item.Bue.NameBue
Item.Bue.TypeCheckbox
Item.Bue.IsRequiredFalse
Item.BueFalse
Item.Bue.ValueFalse
Item.KunBillede.SystemNameKunBillede
Item.KunBillede.Namekun billede
Item.KunBillede.TypeCheckbox
Item.KunBillede.IsRequiredFalse
Item.KunBilledeFalse
Item.KunBillede.ValueFalse
Item.Format.SystemNameFormat
Item.Format.NameStort tekst
Item.Format.TypeDropdown list
Item.Format.IsRequiredFalse
Item.Format
Item.Format.Value
Item.Baggrundsfarve.SystemNameBaggrundsfarve
Item.Baggrundsfarve.NameBaggrundsfarve
Item.Baggrundsfarve.TypeRadio button list
Item.Baggrundsfarve.IsRequiredFalse
Item.Baggrundsfarvewhite
Item.Baggrundsfarve.Valuewhite
Item.Overskrift.SystemNameOverskrift
Item.Overskrift.NameOverskrift
Item.Overskrift.TypeText
Item.Overskrift.IsRequiredFalse
Item.Overskrift
Item.Overskrift.Value
Item.Br_dtekst.SystemNameBr_dtekst
Item.Br_dtekst.NameBrødtekst
Item.Br_dtekst.TypeRich text
Item.Br_dtekst.IsRequiredFalse
Item.Br_dtekst<h2>Vi blev virkelig overraskede, da vi ramte 10 milliarder eksponeringer efter lanceringen af den f&oslash;rste CR7- kollektion! Det svarer til, at hele Jordens befolkning har set Ronaldo i underbukser&hellip;&nbsp;</h2> <p>&rdquo;Det har altid faldet os naturligt at samarbejde med sportens verden. I forhold til JBS&rsquo; profil har vores produkter v&aelig;ret forbundet med forskellige sportsgrene lige siden 1960&rsquo;erne, hvor Seksdagsl&oslash;bene s&aring; dagens lys i K&oslash;benhavn. I 1980&rsquo;erne indtager JBS ogs&aring; bokseringen, mens det i nyere tid prim&aelig;rt er ishockey og fodbold, vi bliver forbundet med, &rdquo; svarer salgs- og marketingschef ved JBS, Nicolai Hartung, p&aring; sp&oslash;rgsm&aring;let om, hvorfor det netop er sportsstjerner, der gentagne gang har v&aelig;ret JBS&rsquo; ansigt udadtil i de seneste 6 &aring;rtier.<br /> <br /> Nicolai Hartung forts&aelig;tter: &rdquo;I forhold til vores samarbejde med stilikonet og Real Madrid-stjernen, Cristiano Ronaldo, er der en virkelig god synergi i d&eacute;t at lave det absolut bedste produkt sammen med en fodboldspiller, som er indbegrebet af det absolut bedste. Skal du lave noget med Ronaldo, er intet overladt til tilf&aelig;ldighederne. Som fodboldspiller er han ekstremt dedikeret til sin sport. Han er ekstremt seri&oslash;s i sit arbejde med detaljen. Den seri&oslash;sitet og den perfektionisme udstr&aring;ler han ogs&aring; i arbejdet med vores kollektion. Ikke kun vores f&aelig;lles produkter er af den bedste kvalitet. Alt rundt om produkterne bliver ogs&aring; skabt af det st&aelig;rkeste team: De bedste grafikere, Art Directors, fotografer og PR-bureauer. Alt lige fra emballager og POS-materialer til fotografering og til pressearbejde. Alt har v&aelig;ret i de dygtigste h&aelig;nder.</p> <p>&nbsp;</p> <h2 class="h2">Det hele starter med Caroline Wozniacki</h2> <p>Ser vi n&aelig;rmere p&aring; JBS&rsquo; internationale kendskabsgrad, er der en tid f&oslash;r og en tid efter introduktionen af Cristiano Ronaldos kollektion, CR7. Et navn og et brand, der er sammensat af hans initialer og spillernummer. Men egentlig er det JBS&rsquo; kampagne med Caroline Wozniacki, der i f&oslash;rste omgang f&aring;r omverdenen til at rette blikket imod den danske undert&oslash;jsproducent.<br /> <br /> &rdquo;Da vi laver This is me behind the scenes med Caroline, rammer vi et internationalt publikum. Indtil da har vi udelukkende fokuseret p&aring; national branding i samarbejde med klubber og danske sportsstjerner. Jo, jo. Caroline er ogs&aring; dansk. Hun har bare en st&aelig;rk international profil.<br /> <br /> Helt uventet f&aring;r vi nu en international opm&aelig;rksomhed, der g&oslash;r, at virkelig mange internationale stjerner kontakter os. Vi f&aring;r blandt andet henvendelser fra flere tennisspillere og en amerikansk basketballstjerne, som gerne ville have lavet et str&oslash;mpe-program til det amerikanske marked. Men da str&oslash;mpe-programmet desv&aelig;rre g&aring;r i vasken, kontakter de kommercielle agenter os igen for at fort&aelig;lle, at de gerne vil indg&aring; et nyt samarbejde med JBS. Denne gang med Cristiano Ronaldo som frontfigur. Et samarbejde vi takker ja til! &rdquo; smiler Nicolai Hartung.</p> <br /> <h2 class="h2">Kun det bedste er godt nok!</h2> <p>&rdquo;Det er ingen hemmelighed, at skulle Ronaldo have valgt en samarbejdspartner ud fra et &oslash;konomisk attraktivt perspektiv, s&aring; havde han valgt en kinesisk eller amerikansk leverand&oslash;r. Men n&aring;r Ronaldo har et &oslash;nske om at manifestere sig som brand, vil han udelukkende den ypperligste kvalitet. Han vil samarbejde med verdens bedste undert&oslash;jsproducent. Og vi bliver de f&oslash;rste, han starter et samarbejde op med! - Bare d&eacute;t, at han sp&oslash;rger, er vi utrolig be&aelig;ret over! Det er klart en bl&aring;stempling af brandet, JBS, og af den kvalitet, vi aldrig g&aring;r p&aring; kompromis med.<br /> <br /> Processen med Ronaldo har blandt andet givet os en bl&aring;stempling i forhold til at s&aelig;tte nye internationale projekter i s&oslash;en. Ogs&aring; uden for sportens verden. N&aring;r virksomheder g&aring;r ud og laver privat labels, har vi lange lettere ved at komme til fadet nu, hvor vi har bevist, at vi sagtens kan h&aring;ndtere et samarbejde med et unikum som Cristiano Ronaldo, &rdquo; pointerer Nicolai Hartung.</p>
Item.Br_dtekst.Value<h2>Vi blev virkelig overraskede, da vi ramte 10 milliarder eksponeringer efter lanceringen af den f&oslash;rste CR7- kollektion! Det svarer til, at hele Jordens befolkning har set Ronaldo i underbukser&hellip;&nbsp;</h2> <p>&rdquo;Det har altid faldet os naturligt at samarbejde med sportens verden. I forhold til JBS&rsquo; profil har vores produkter v&aelig;ret forbundet med forskellige sportsgrene lige siden 1960&rsquo;erne, hvor Seksdagsl&oslash;bene s&aring; dagens lys i K&oslash;benhavn. I 1980&rsquo;erne indtager JBS ogs&aring; bokseringen, mens det i nyere tid prim&aelig;rt er ishockey og fodbold, vi bliver forbundet med, &rdquo; svarer salgs- og marketingschef ved JBS, Nicolai Hartung, p&aring; sp&oslash;rgsm&aring;let om, hvorfor det netop er sportsstjerner, der gentagne gang har v&aelig;ret JBS&rsquo; ansigt udadtil i de seneste 6 &aring;rtier.<br /> <br /> Nicolai Hartung forts&aelig;tter: &rdquo;I forhold til vores samarbejde med stilikonet og Real Madrid-stjernen, Cristiano Ronaldo, er der en virkelig god synergi i d&eacute;t at lave det absolut bedste produkt sammen med en fodboldspiller, som er indbegrebet af det absolut bedste. Skal du lave noget med Ronaldo, er intet overladt til tilf&aelig;ldighederne. Som fodboldspiller er han ekstremt dedikeret til sin sport. Han er ekstremt seri&oslash;s i sit arbejde med detaljen. Den seri&oslash;sitet og den perfektionisme udstr&aring;ler han ogs&aring; i arbejdet med vores kollektion. Ikke kun vores f&aelig;lles produkter er af den bedste kvalitet. Alt rundt om produkterne bliver ogs&aring; skabt af det st&aelig;rkeste team: De bedste grafikere, Art Directors, fotografer og PR-bureauer. Alt lige fra emballager og POS-materialer til fotografering og til pressearbejde. Alt har v&aelig;ret i de dygtigste h&aelig;nder.</p> <p>&nbsp;</p> <h2 class="h2">Det hele starter med Caroline Wozniacki</h2> <p>Ser vi n&aelig;rmere p&aring; JBS&rsquo; internationale kendskabsgrad, er der en tid f&oslash;r og en tid efter introduktionen af Cristiano Ronaldos kollektion, CR7. Et navn og et brand, der er sammensat af hans initialer og spillernummer. Men egentlig er det JBS&rsquo; kampagne med Caroline Wozniacki, der i f&oslash;rste omgang f&aring;r omverdenen til at rette blikket imod den danske undert&oslash;jsproducent.<br /> <br /> &rdquo;Da vi laver This is me behind the scenes med Caroline, rammer vi et internationalt publikum. Indtil da har vi udelukkende fokuseret p&aring; national branding i samarbejde med klubber og danske sportsstjerner. Jo, jo. Caroline er ogs&aring; dansk. Hun har bare en st&aelig;rk international profil.<br /> <br /> Helt uventet f&aring;r vi nu en international opm&aelig;rksomhed, der g&oslash;r, at virkelig mange internationale stjerner kontakter os. Vi f&aring;r blandt andet henvendelser fra flere tennisspillere og en amerikansk basketballstjerne, som gerne ville have lavet et str&oslash;mpe-program til det amerikanske marked. Men da str&oslash;mpe-programmet desv&aelig;rre g&aring;r i vasken, kontakter de kommercielle agenter os igen for at fort&aelig;lle, at de gerne vil indg&aring; et nyt samarbejde med JBS. Denne gang med Cristiano Ronaldo som frontfigur. Et samarbejde vi takker ja til! &rdquo; smiler Nicolai Hartung.</p> <br /> <h2 class="h2">Kun det bedste er godt nok!</h2> <p>&rdquo;Det er ingen hemmelighed, at skulle Ronaldo have valgt en samarbejdspartner ud fra et &oslash;konomisk attraktivt perspektiv, s&aring; havde han valgt en kinesisk eller amerikansk leverand&oslash;r. Men n&aring;r Ronaldo har et &oslash;nske om at manifestere sig som brand, vil han udelukkende den ypperligste kvalitet. Han vil samarbejde med verdens bedste undert&oslash;jsproducent. Og vi bliver de f&oslash;rste, han starter et samarbejde op med! - Bare d&eacute;t, at han sp&oslash;rger, er vi utrolig be&aelig;ret over! Det er klart en bl&aring;stempling af brandet, JBS, og af den kvalitet, vi aldrig g&aring;r p&aring; kompromis med.<br /> <br /> Processen med Ronaldo har blandt andet givet os en bl&aring;stempling i forhold til at s&aelig;tte nye internationale projekter i s&oslash;en. Ogs&aring; uden for sportens verden. N&aring;r virksomheder g&aring;r ud og laver privat labels, har vi lange lettere ved at komme til fadet nu, hvor vi har bevist, at vi sagtens kan h&aring;ndtere et samarbejde med et unikum som Cristiano Ronaldo, &rdquo; pointerer Nicolai Hartung.</p>
Item.Billedfil.SystemNameBilledfil
Item.Billedfil.NameBilledfil
Item.Billedfil.TypeFile
Item.Billedfil.IsRequiredFalse
Item.Billedfil
Item.Billedfil.Value
Item.Placering.SystemNamePlacering
Item.Placering.NamePlacering
Item.Placering.TypeRadio button list
Item.Placering.IsRequiredFalse
Item.Placering5
Item.Placering.Value5
Item.Billede.SystemNameBillede
Item.Billede.NameBillede
Item.Billede.TypeFile
Item.Billede.IsRequiredFalse
Item.Billede
Item.Billede.Value
Item.ParagraphHeader.SystemNameParagraphHeader
Item.ParagraphHeader.NameParagraphHeader
Item.ParagraphHeader.TypeText
Item.ParagraphHeader.IsRequiredFalse
Item.ParagraphHeaderVi blev virkelig overraskede ...
Item.ParagraphHeader.ValueVi blev virkelig overraskede ...
Global.PageId31
Global.ParagraphId220
Global.PagingPosition1
ParagraphImage
ParagraphModule
Template:DesignBaseUrl/Files/Templates/Designs/2015-tietgenbyen/
Loops
Item.Groups
Item.Fields
Item.Id.Options
Item.Sort.Options
Item.ItemInstanceType.Options
Item.Bue.Options
Item.KunBillede.Options
Item.Format.Options
Item.Baggrundsfarve.Options
Item.Overskrift.Options
Item.Br_dtekst.Options
Item.Billedfil.Options
Item.Placering.Options
Item.Billede.Options
Item.ParagraphHeader.Options

 

 

 

 

"JBS’ samarbejde med OB træder i kraft 1. maj 2016. Er du OB-fan, er det fra denne dato, du kan få fingrene i et par JBS-tights i de blå-hvide farver"

 

 

 

 

 

Setting.defaulttrue
Setting.templateDesigns/2015-tietgenbyen/paragraph/full-width-section.cshtml
ParapgraphContainerSort2
ParagraphContainerSort2
ParagraphContainerCount3
ParagraphContainerIsFirstFalse
ParagraphContainerIsLastFalse
TemplateImageColumns0
ParagraphText
ParagraphImageHAlignleft
ParagraphImageVAligntop
ParagraphHeaderCitat: JBS' samarbejde med OB
ParagraphID221
ParagraphPageID31
ParagraphGlobalID0
ParagraphContainerarticles
ParagraphImageClean
ParagraphImageLinkClean
ParagraphImageLinkAlt
ParagraphImageLinkTarget
ParagraphImageText
Item.ParagraphNameCitat: JBS' samarbejde med OB
Item.SystemNameFullscreenSlide
Item.Id.SystemNameId
Item.Id.NameId
Item.Id.TypeText
Item.Id.IsRequiredFalse
Item.Id136
Item.Id.Value136
Item.Field.FirstFalse
Item.Field.LastTrue
Item.Sort.SystemNameSort
Item.Sort.NameSort
Item.Sort.TypeText
Item.Sort.IsRequiredFalse
Item.Sort3
Item.Sort.Value3
Item.ItemInstanceType.SystemNameItemInstanceType
Item.ItemInstanceType.NameItemInstanceType
Item.ItemInstanceType.TypeText
Item.ItemInstanceType.IsRequiredFalse
Item.ItemInstanceType
Item.ItemInstanceType.Value
Item.Bue.SystemNameBue
Item.Bue.NameBue
Item.Bue.TypeCheckbox
Item.Bue.IsRequiredFalse
Item.BueTrue
Item.Bue.ValueTrue
Item.KunBillede.SystemNameKunBillede
Item.KunBillede.Namekun billede
Item.KunBillede.TypeCheckbox
Item.KunBillede.IsRequiredFalse
Item.KunBilledeFalse
Item.KunBillede.ValueFalse
Item.Format.SystemNameFormat
Item.Format.NameStort tekst
Item.Format.TypeDropdown list
Item.Format.IsRequiredFalse
Item.Format
Item.Format.Value
Item.Baggrundsfarve.SystemNameBaggrundsfarve
Item.Baggrundsfarve.NameBaggrundsfarve
Item.Baggrundsfarve.TypeRadio button list
Item.Baggrundsfarve.IsRequiredFalse
Item.Baggrundsfarveblue
Item.Baggrundsfarve.Valueblue
Item.Overskrift.SystemNameOverskrift
Item.Overskrift.NameOverskrift
Item.Overskrift.TypeText
Item.Overskrift.IsRequiredFalse
Item.Overskrift
Item.Overskrift.Value
Item.Br_dtekst.SystemNameBr_dtekst
Item.Br_dtekst.NameBrødtekst
Item.Br_dtekst.TypeRich text
Item.Br_dtekst.IsRequiredFalse
Item.Br_dtekst<p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <h2 class="h2"><i>&quot;JBS&rsquo; samarbejde med OB tr&aelig;der i kraft 1. maj 2016. Er du OB-fan, er det fra denne dato, du kan f&aring; fingrene i et par JBS-tights i de bl&aring;-hvide farver&quot;</i></h2> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>
Item.Br_dtekst.Value<p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <h2 class="h2"><i>&quot;JBS&rsquo; samarbejde med OB tr&aelig;der i kraft 1. maj 2016. Er du OB-fan, er det fra denne dato, du kan f&aring; fingrene i et par JBS-tights i de bl&aring;-hvide farver&quot;</i></h2> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>
Item.Billedfil.SystemNameBilledfil
Item.Billedfil.NameBilledfil
Item.Billedfil.TypeFile
Item.Billedfil.IsRequiredFalse
Item.Billedfil/Files/Images/artikler/fremsyn_4/kan-man-spinde/8302-49-502_motion-white.jpg
Item.Billedfil.Value/Files/Images/artikler/fremsyn_4/kan-man-spinde/8302-49-502_motion-white.jpg
Item.Placering.SystemNamePlacering
Item.Placering.NamePlacering
Item.Placering.TypeRadio button list
Item.Placering.IsRequiredFalse
Item.Placering5
Item.Placering.Value5
Item.FarveFoer.SystemNameFarveFoer
Item.FarveFoer.NameFarve før
Item.FarveFoer.TypeRadio button list
Item.FarveFoer.IsRequiredFalse
Item.FarveFoerwhite
Item.FarveFoer.Valuewhite
Item.FarveEfter.SystemNameFarveEfter
Item.FarveEfter.NameFarve efter
Item.FarveEfter.TypeRadio button list
Item.FarveEfter.IsRequiredFalse
Item.FarveEfterwhite
Item.FarveEfter.Valuewhite
Item.Billede.SystemNameBillede
Item.Billede.NameBillede
Item.Billede.TypeFile
Item.Billede.IsRequiredFalse
Item.Billede
Item.Billede.Value
Item.ParagraphHeader.SystemNameParagraphHeader
Item.ParagraphHeader.NameParagraphHeader
Item.ParagraphHeader.TypeText
Item.ParagraphHeader.IsRequiredFalse
Item.ParagraphHeaderCitat: JBS' samarbejde med OB
Item.ParagraphHeader.ValueCitat: JBS' samarbejde med OB
Global.PageId31
Global.ParagraphId221
Global.PagingPosition1
ParagraphImage
ParagraphModule
Template:DesignBaseUrl/Files/Templates/Designs/2015-tietgenbyen/
Loops
Item.Groups
Item.Fields
Item.Id.Options
Item.Sort.Options
Item.ItemInstanceType.Options
Item.Bue.Options
Item.KunBillede.Options
Item.Format.Options
Item.Baggrundsfarve.Options
Item.Overskrift.Options
Item.Br_dtekst.Options
Item.Billedfil.Options
Item.Placering.Options
Item.FarveFoer.Options
Item.FarveEfter.Options
Item.Billede.Options
Item.ParagraphHeader.Options

Skulle Ronaldo have valgt samarbejdspartner ud fra et økonomisk perspektiv, havde han nok valgt en kinesisk eller amerikansk leverandør.

 

Én mand. 50 nye eksportmarkeder

”I tiden før Ronaldo har vi prøvet at byde forskellige eksportmarkeder op til dans. I Skandinavien har vi en høj kendskabsgrad og en lang historik – anderledes har det set ud på det internationale eksportmarked. Her har vores kendskabsgrad været lille. Og når kendskabet ikke er dér, skal der virkelig postes mange penge i markedsføring, før JBS overhovedet kommer i nærheden af at bide skeer med brands som Hugo Boss, Calvin Klein og Giorgio Armani. Brands, som ikke er undertøjsspecialister, men som har valgt at have undertøj med i deres kollektion for at kunne tilbyde et samlet sortiment. Her har Ronaldo bestemt været en genvej til rigtig mange lande og markeder.

Med Ronaldo som fanebære har vi haft en god grobund for at arbejde videre med det Skandinaviske marked, hvor vi i forvejen har et godt distributionsnet. Samlet set har det Europæiske marked også været forholdsvis let at gå til. Her får vi distributører til at forhandle CR7-produkterne i stedet for at ansætte en række sælgere i de enkelte lande.

Vender vi blikket mod østen, er et af de mest interessante markeder imidlertid det kinesiske. Her ser vi et stort vækstpotentiale. Lige så snart vi nærmer os Asien, arbejde de utrolig intensivt med idoldyrkelse, og Ronaldo er allerede kæmpestor derude. Han er ekspert i branding og selviscenesættelse. Alt hvad der foregår omkring hans personlighed er 100 % tilrettelagt. Særligt når vi taler om hans tilstedeværelse på de sociale medier.

Uanset om du kan lide ham eller ej, er han en af de sportsstjerner, der får allermest online opmærksomhed. Han har langt flere følgere på Facebook end eksempelvis Tiger Woods og Lewis Hamilton og kommunikerer både til og med en aldersmæssigt meget bred målgruppe.

For Ronaldo handler hans online tilstedeværelse om at sende de rigtige signaler på den rigtige måde og på det rigtige tidspunkt. Det handler om at arbejde med potentialerne i at dyrke det brand, han er ved at bygge op. Her arbejder han på lige fod med David Beckham, som var én af de allerførst fodboldspillere, der for alvor begyndte at beskæftige sig professionelt med branding af sig selv og egne produkter. Han har banet vejen for rigtig mange stjerner og arbejder stadig den dag i dag professionelt med branding blandt andet for H&M.”
 

En ny dimension af JBS

”Fra den dag vi lancerede CR7, har der været en stor interesse for kollektionen på det danske marked, fordi det er et JBS-produkt med en ny dimension. På vores 50 nye eksportmarkeder har det udelukkende været Ronaldo, kunderne har købt ind på. Det er vi udmærket klar over. Alligevel har de også interesseret sig for historien om den danske undertøjsspecialist, der står bag CR7. En historie og en branding, der har gjort, at vi i dag ikke længere er fuldstændigt anonyme i internationalt perspektiv. 10 KAN MAN SPINDE GULD PÅ SPORTSSTJERNER

Og ja – CR7 er en kollektion for sig. Selvom der står JBS på bagsiden af alle Ronaldos produkter, er CR7 ikke et klassisk JBS-produkt. Det er et CR7-produkt i det snit og i den pasform, Ronaldo er fortaler for. Ronaldos CR7 er således langt mere internationalt orienteret end vores egne JBS-serier, ” fortæller Nicolai Hartung.

 

Nyt sponsorkoncept med de danske klubber er født!

I kølvandet på JBS’ samarbejde med Cristiano Ronaldo har undertøjsproducenten igangsat et nationalt sponsorkonceptet, som er født ud af samarbejdet med den portugisiske Real Madrid-stjernen. Sponsor-konceptet er royalty-baseret – det er en moderne form for sponsorat – hvor sportsklubberne får en procentdel af salget af JBS-produkterne med deres logo på.

”Under normale omstændigheder forgår et sponsorat på den måde, at en virksomhed støtter en klub med et pengebeløb. For de penge køber virksomheden en plads på en bande eller på klubbens hjemmeside. Sådan foregår det ikke, når JBS sponsorerer. Vores sponsorater bygger på et kreativt samarbejde med den enkelte klub. For os er det ikke vigtigt at få JBS’ logo op på stadion. I stedet er det vigtigt at få synliggjort, at vores tights findes. Og hvor de kan købes. Et fokus sportsklubberne også har interesse i at få udbredt. Jo mere fokus vi sætter på samarbejdet – jo større bliver salget, ” forklarer Nicolai Hartung.

 

OB, AGF og AAB i folden

Selvom JBS har rødder i det midtjyske, giver det god mening for undertøjsproducenten at støtte sportsklubberne lokalt. Derfor har JBS netop indgået kontrakter på sponsorater med henholdsvis OB, AGF og AaB om udviklingen af en underbukselinje påført klubbernes respektive logo og motiver. De tre klubber kommer således i godt selskab med FCK, Brøndby og FC Midtjylland, som allerede har fået produceret og markedsført deres tights med en række afklædte spillere som frontfigurer.

”I vores sponsor-samarbejde er den enkelte klub selv med til at designe produktet. Når det så er klart, overtager vi den fulde styring. For klubberne er samarbejdet med os en ny og spændende måde at komme ud i markedet på. Vi har over 500 forhandlere i Danmark inden for herretøj og sports-wear. Det betyder, at klubberne pludselig får adgang til en række kanaler, der giver dem en synlighed på steder, en fanshop, en webshop og et stadion ikke kan hamle op med. I den optik er værdien af branding og sponsorkonceptet en win-win. Også selvom spillerne er nødt til at være klædt af til skindet, ” slutter en smilende Nicolai Hartung.

 

Setting.defaulttrue
Setting.templateDesigns/2015-tietgenbyen/paragraph/full-width-section.cshtml
ParapgraphContainerSort3
ParagraphContainerSort3
ParagraphContainerCount3
ParagraphContainerIsFirstFalse
ParagraphContainerIsLastTrue
TemplateImageColumns0
ParagraphText
ParagraphImageHAlignleft
ParagraphImageVAligntop
ParagraphHeaderEn mand 50 nye eksportmarkeder
ParagraphID222
ParagraphPageID31
ParagraphGlobalID0
ParagraphContainerarticles
ParagraphImageClean
ParagraphImageLinkClean
ParagraphImageLinkAlt
ParagraphImageLinkTarget
ParagraphImageText
Item.ParagraphNameEn mand 50 nye eksportmarkeder
Item.SystemNameFullscreenSlide
Item.Id.SystemNameId
Item.Id.NameId
Item.Id.TypeText
Item.Id.IsRequiredFalse
Item.Id137
Item.Id.Value137
Item.Field.FirstFalse
Item.Field.LastTrue
Item.Sort.SystemNameSort
Item.Sort.NameSort
Item.Sort.TypeText
Item.Sort.IsRequiredFalse
Item.Sort4
Item.Sort.Value4
Item.ItemInstanceType.SystemNameItemInstanceType
Item.ItemInstanceType.NameItemInstanceType
Item.ItemInstanceType.TypeText
Item.ItemInstanceType.IsRequiredFalse
Item.ItemInstanceType
Item.ItemInstanceType.Value
Item.Bue.SystemNameBue
Item.Bue.NameBue
Item.Bue.TypeCheckbox
Item.Bue.IsRequiredFalse
Item.BueFalse
Item.Bue.ValueFalse
Item.KunBillede.SystemNameKunBillede
Item.KunBillede.Namekun billede
Item.KunBillede.TypeCheckbox
Item.KunBillede.IsRequiredFalse
Item.KunBilledeFalse
Item.KunBillede.ValueFalse
Item.Format.SystemNameFormat
Item.Format.NameStort tekst
Item.Format.TypeDropdown list
Item.Format.IsRequiredFalse
Item.Format
Item.Format.Value
Item.Baggrundsfarve.SystemNameBaggrundsfarve
Item.Baggrundsfarve.NameBaggrundsfarve
Item.Baggrundsfarve.TypeRadio button list
Item.Baggrundsfarve.IsRequiredFalse
Item.Baggrundsfarvewhite
Item.Baggrundsfarve.Valuewhite
Item.Overskrift.SystemNameOverskrift
Item.Overskrift.NameOverskrift
Item.Overskrift.TypeText
Item.Overskrift.IsRequiredFalse
Item.Overskrift
Item.Overskrift.Value
Item.Br_dtekst.SystemNameBr_dtekst
Item.Br_dtekst.NameBrødtekst
Item.Br_dtekst.TypeRich text
Item.Br_dtekst.IsRequiredFalse
Item.Br_dtekst<h2>Skulle Ronaldo have valgt samarbejdspartner ud fra et &oslash;konomisk perspektiv, havde han nok valgt en kinesisk eller amerikansk leverand&oslash;r.</h2> <p>&nbsp;</p> <h2 class="h2">&Eacute;n mand. 50 nye eksportmarkeder</h2> <p>&rdquo;I tiden f&oslash;r Ronaldo har vi pr&oslash;vet at byde forskellige eksportmarkeder op til dans. I Skandinavien har vi en h&oslash;j kendskabsgrad og en lang historik &ndash; anderledes har det set ud p&aring; det internationale eksportmarked. Her har vores kendskabsgrad v&aelig;ret lille. Og n&aring;r kendskabet ikke er d&eacute;r, skal der virkelig postes mange penge i markedsf&oslash;ring, f&oslash;r JBS overhovedet kommer i n&aelig;rheden af at bide skeer med brands som Hugo Boss, Calvin Klein og Giorgio Armani. Brands, som ikke er undert&oslash;jsspecialister, men som har valgt at have undert&oslash;j med i deres kollektion for at kunne tilbyde et samlet sortiment. Her har Ronaldo bestemt v&aelig;ret en genvej til rigtig mange lande og markeder.<br /> <br /> Med Ronaldo som faneb&aelig;re har vi haft en god grobund for at arbejde videre med det Skandinaviske marked, hvor vi i forvejen har et godt distributionsnet. Samlet set har det Europ&aelig;iske marked ogs&aring; v&aelig;ret forholdsvis let at g&aring; til. Her f&aring;r vi distribut&oslash;rer til at forhandle CR7-produkterne i stedet for at ans&aelig;tte en r&aelig;kke s&aelig;lgere i de enkelte lande.<br /> <br /> Vender vi blikket mod &oslash;sten, er et af de mest interessante markeder imidlertid det kinesiske. Her ser vi et stort v&aelig;kstpotentiale. Lige s&aring; snart vi n&aelig;rmer os Asien, arbejde de utrolig intensivt med idoldyrkelse, og Ronaldo er allerede k&aelig;mpestor derude. Han er ekspert i branding og selviscenes&aelig;ttelse. Alt hvad der foreg&aring;r omkring hans personlighed er 100 % tilrettelagt. S&aelig;rligt n&aring;r vi taler om hans tilstedev&aelig;relse p&aring; de sociale medier.<br /> <br /> Uanset om du kan lide ham eller ej, er han en af de sportsstjerner, der f&aring;r allermest online opm&aelig;rksomhed. Han har langt flere f&oslash;lgere p&aring; Facebook end eksempelvis Tiger Woods og Lewis Hamilton og kommunikerer b&aring;de til og med en aldersm&aelig;ssigt meget bred m&aring;lgruppe.<br /> <br /> For Ronaldo handler hans online tilstedev&aelig;relse om at sende de rigtige signaler p&aring; den rigtige m&aring;de og p&aring; det rigtige tidspunkt. Det handler om at arbejde med potentialerne i at dyrke det brand, han er ved at bygge op. Her arbejder han p&aring; lige fod med David Beckham, som var &eacute;n af de allerf&oslash;rst fodboldspillere, der for alvor begyndte at besk&aelig;ftige sig professionelt med branding af sig selv og egne produkter. Han har banet vejen for rigtig mange stjerner og arbejder stadig den dag i dag professionelt med branding blandt andet for H&amp;M.&rdquo;<br /> &nbsp;</p> <h2 class="h2">En ny dimension af JBS</h2> <p>&rdquo;Fra den dag vi lancerede CR7, har der v&aelig;ret en stor interesse for kollektionen p&aring; det danske marked, fordi det er et JBS-produkt med en ny dimension. P&aring; vores 50 nye eksportmarkeder har det udelukkende v&aelig;ret Ronaldo, kunderne har k&oslash;bt ind p&aring;. Det er vi udm&aelig;rket klar over. Alligevel har de ogs&aring; interesseret sig for historien om den danske undert&oslash;jsspecialist, der st&aring;r bag CR7. En historie og en branding, der har gjort, at vi i dag ikke l&aelig;ngere er fuldst&aelig;ndigt anonyme i internationalt perspektiv. 10 KAN MAN SPINDE GULD P&Aring; SPORTSSTJERNER<br /> <br /> Og ja &ndash; CR7 er en kollektion for sig. Selvom der st&aring;r JBS p&aring; bagsiden af alle Ronaldos produkter, er CR7 ikke et klassisk JBS-produkt. Det er et CR7-produkt i det snit og i den pasform, Ronaldo er fortaler for. Ronaldos CR7 er s&aring;ledes langt mere internationalt orienteret end vores egne JBS-serier, &rdquo; fort&aelig;ller Nicolai Hartung.</p> <p>&nbsp;</p> <h2 class="h2">Nyt sponsorkoncept med de danske klubber er f&oslash;dt!</h2> <p>I k&oslash;lvandet p&aring; JBS&rsquo; samarbejde med Cristiano Ronaldo har undert&oslash;jsproducenten igangsat et nationalt sponsorkonceptet, som er f&oslash;dt ud af samarbejdet med den portugisiske Real Madrid-stjernen. Sponsor-konceptet er royalty-baseret &ndash; det er en moderne form for sponsorat &ndash; hvor sportsklubberne f&aring;r en procentdel af salget af JBS-produkterne med deres logo p&aring;.<br /> <br /> &rdquo;Under normale omst&aelig;ndigheder forg&aring;r et sponsorat p&aring; den m&aring;de, at en virksomhed st&oslash;tter en klub med et pengebel&oslash;b. For de penge k&oslash;ber virksomheden en plads p&aring; en bande eller p&aring; klubbens hjemmeside. S&aring;dan foreg&aring;r det ikke, n&aring;r JBS sponsorerer. Vores sponsorater bygger p&aring; et kreativt samarbejde med den enkelte klub. For os er det ikke vigtigt at f&aring; JBS&rsquo; logo op p&aring; stadion. I stedet er det vigtigt at f&aring; synliggjort, at vores tights findes. Og hvor de kan k&oslash;bes. Et fokus sportsklubberne ogs&aring; har interesse i at f&aring; udbredt. Jo mere fokus vi s&aelig;tter p&aring; samarbejdet &ndash; jo st&oslash;rre bliver salget, &rdquo; forklarer Nicolai Hartung.</p> <p>&nbsp;</p> <h2 class="h2">OB, AGF og AAB i folden</h2> <p>Selvom JBS har r&oslash;dder i det midtjyske, giver det god mening for undert&oslash;jsproducenten at st&oslash;tte sportsklubberne lokalt. Derfor har JBS netop indg&aring;et kontrakter p&aring; sponsorater med henholdsvis OB, AGF og AaB om udviklingen af en underbukselinje p&aring;f&oslash;rt klubbernes respektive logo og motiver. De tre klubber kommer s&aring;ledes i godt selskab med FCK, Br&oslash;ndby og FC Midtjylland, som allerede har f&aring;et produceret og markedsf&oslash;rt deres tights med en r&aelig;kke afkl&aelig;dte spillere som frontfigurer.<br /> <br /> &rdquo;I vores sponsor-samarbejde er den enkelte klub selv med til at designe produktet. N&aring;r det s&aring; er klart, overtager vi den fulde styring. For klubberne er samarbejdet med os en ny og sp&aelig;ndende m&aring;de at komme ud i markedet p&aring;. Vi har over 500 forhandlere i Danmark inden for herret&oslash;j og sports-wear. Det betyder, at klubberne pludselig f&aring;r adgang til en r&aelig;kke kanaler, der giver dem en synlighed p&aring; steder, en fanshop, en webshop og et stadion ikke kan hamle op med. I den optik er v&aelig;rdien af branding og sponsorkonceptet en win-win. Ogs&aring; selvom spillerne er n&oslash;dt til at v&aelig;re kl&aelig;dt af til skindet, &rdquo; slutter en smilende Nicolai Hartung.</p> <p>&nbsp;</p>
Item.Br_dtekst.Value<h2>Skulle Ronaldo have valgt samarbejdspartner ud fra et &oslash;konomisk perspektiv, havde han nok valgt en kinesisk eller amerikansk leverand&oslash;r.</h2> <p>&nbsp;</p> <h2 class="h2">&Eacute;n mand. 50 nye eksportmarkeder</h2> <p>&rdquo;I tiden f&oslash;r Ronaldo har vi pr&oslash;vet at byde forskellige eksportmarkeder op til dans. I Skandinavien har vi en h&oslash;j kendskabsgrad og en lang historik &ndash; anderledes har det set ud p&aring; det internationale eksportmarked. Her har vores kendskabsgrad v&aelig;ret lille. Og n&aring;r kendskabet ikke er d&eacute;r, skal der virkelig postes mange penge i markedsf&oslash;ring, f&oslash;r JBS overhovedet kommer i n&aelig;rheden af at bide skeer med brands som Hugo Boss, Calvin Klein og Giorgio Armani. Brands, som ikke er undert&oslash;jsspecialister, men som har valgt at have undert&oslash;j med i deres kollektion for at kunne tilbyde et samlet sortiment. Her har Ronaldo bestemt v&aelig;ret en genvej til rigtig mange lande og markeder.<br /> <br /> Med Ronaldo som faneb&aelig;re har vi haft en god grobund for at arbejde videre med det Skandinaviske marked, hvor vi i forvejen har et godt distributionsnet. Samlet set har det Europ&aelig;iske marked ogs&aring; v&aelig;ret forholdsvis let at g&aring; til. Her f&aring;r vi distribut&oslash;rer til at forhandle CR7-produkterne i stedet for at ans&aelig;tte en r&aelig;kke s&aelig;lgere i de enkelte lande.<br /> <br /> Vender vi blikket mod &oslash;sten, er et af de mest interessante markeder imidlertid det kinesiske. Her ser vi et stort v&aelig;kstpotentiale. Lige s&aring; snart vi n&aelig;rmer os Asien, arbejde de utrolig intensivt med idoldyrkelse, og Ronaldo er allerede k&aelig;mpestor derude. Han er ekspert i branding og selviscenes&aelig;ttelse. Alt hvad der foreg&aring;r omkring hans personlighed er 100 % tilrettelagt. S&aelig;rligt n&aring;r vi taler om hans tilstedev&aelig;relse p&aring; de sociale medier.<br /> <br /> Uanset om du kan lide ham eller ej, er han en af de sportsstjerner, der f&aring;r allermest online opm&aelig;rksomhed. Han har langt flere f&oslash;lgere p&aring; Facebook end eksempelvis Tiger Woods og Lewis Hamilton og kommunikerer b&aring;de til og med en aldersm&aelig;ssigt meget bred m&aring;lgruppe.<br /> <br /> For Ronaldo handler hans online tilstedev&aelig;relse om at sende de rigtige signaler p&aring; den rigtige m&aring;de og p&aring; det rigtige tidspunkt. Det handler om at arbejde med potentialerne i at dyrke det brand, han er ved at bygge op. Her arbejder han p&aring; lige fod med David Beckham, som var &eacute;n af de allerf&oslash;rst fodboldspillere, der for alvor begyndte at besk&aelig;ftige sig professionelt med branding af sig selv og egne produkter. Han har banet vejen for rigtig mange stjerner og arbejder stadig den dag i dag professionelt med branding blandt andet for H&amp;M.&rdquo;<br /> &nbsp;</p> <h2 class="h2">En ny dimension af JBS</h2> <p>&rdquo;Fra den dag vi lancerede CR7, har der v&aelig;ret en stor interesse for kollektionen p&aring; det danske marked, fordi det er et JBS-produkt med en ny dimension. P&aring; vores 50 nye eksportmarkeder har det udelukkende v&aelig;ret Ronaldo, kunderne har k&oslash;bt ind p&aring;. Det er vi udm&aelig;rket klar over. Alligevel har de ogs&aring; interesseret sig for historien om den danske undert&oslash;jsspecialist, der st&aring;r bag CR7. En historie og en branding, der har gjort, at vi i dag ikke l&aelig;ngere er fuldst&aelig;ndigt anonyme i internationalt perspektiv. 10 KAN MAN SPINDE GULD P&Aring; SPORTSSTJERNER<br /> <br /> Og ja &ndash; CR7 er en kollektion for sig. Selvom der st&aring;r JBS p&aring; bagsiden af alle Ronaldos produkter, er CR7 ikke et klassisk JBS-produkt. Det er et CR7-produkt i det snit og i den pasform, Ronaldo er fortaler for. Ronaldos CR7 er s&aring;ledes langt mere internationalt orienteret end vores egne JBS-serier, &rdquo; fort&aelig;ller Nicolai Hartung.</p> <p>&nbsp;</p> <h2 class="h2">Nyt sponsorkoncept med de danske klubber er f&oslash;dt!</h2> <p>I k&oslash;lvandet p&aring; JBS&rsquo; samarbejde med Cristiano Ronaldo har undert&oslash;jsproducenten igangsat et nationalt sponsorkonceptet, som er f&oslash;dt ud af samarbejdet med den portugisiske Real Madrid-stjernen. Sponsor-konceptet er royalty-baseret &ndash; det er en moderne form for sponsorat &ndash; hvor sportsklubberne f&aring;r en procentdel af salget af JBS-produkterne med deres logo p&aring;.<br /> <br /> &rdquo;Under normale omst&aelig;ndigheder forg&aring;r et sponsorat p&aring; den m&aring;de, at en virksomhed st&oslash;tter en klub med et pengebel&oslash;b. For de penge k&oslash;ber virksomheden en plads p&aring; en bande eller p&aring; klubbens hjemmeside. S&aring;dan foreg&aring;r det ikke, n&aring;r JBS sponsorerer. Vores sponsorater bygger p&aring; et kreativt samarbejde med den enkelte klub. For os er det ikke vigtigt at f&aring; JBS&rsquo; logo op p&aring; stadion. I stedet er det vigtigt at f&aring; synliggjort, at vores tights findes. Og hvor de kan k&oslash;bes. Et fokus sportsklubberne ogs&aring; har interesse i at f&aring; udbredt. Jo mere fokus vi s&aelig;tter p&aring; samarbejdet &ndash; jo st&oslash;rre bliver salget, &rdquo; forklarer Nicolai Hartung.</p> <p>&nbsp;</p> <h2 class="h2">OB, AGF og AAB i folden</h2> <p>Selvom JBS har r&oslash;dder i det midtjyske, giver det god mening for undert&oslash;jsproducenten at st&oslash;tte sportsklubberne lokalt. Derfor har JBS netop indg&aring;et kontrakter p&aring; sponsorater med henholdsvis OB, AGF og AaB om udviklingen af en underbukselinje p&aring;f&oslash;rt klubbernes respektive logo og motiver. De tre klubber kommer s&aring;ledes i godt selskab med FCK, Br&oslash;ndby og FC Midtjylland, som allerede har f&aring;et produceret og markedsf&oslash;rt deres tights med en r&aelig;kke afkl&aelig;dte spillere som frontfigurer.<br /> <br /> &rdquo;I vores sponsor-samarbejde er den enkelte klub selv med til at designe produktet. N&aring;r det s&aring; er klart, overtager vi den fulde styring. For klubberne er samarbejdet med os en ny og sp&aelig;ndende m&aring;de at komme ud i markedet p&aring;. Vi har over 500 forhandlere i Danmark inden for herret&oslash;j og sports-wear. Det betyder, at klubberne pludselig f&aring;r adgang til en r&aelig;kke kanaler, der giver dem en synlighed p&aring; steder, en fanshop, en webshop og et stadion ikke kan hamle op med. I den optik er v&aelig;rdien af branding og sponsorkonceptet en win-win. Ogs&aring; selvom spillerne er n&oslash;dt til at v&aelig;re kl&aelig;dt af til skindet, &rdquo; slutter en smilende Nicolai Hartung.</p> <p>&nbsp;</p>
Item.Billedfil.SystemNameBilledfil
Item.Billedfil.NameBilledfil
Item.Billedfil.TypeFile
Item.Billedfil.IsRequiredFalse
Item.Billedfil
Item.Billedfil.Value
Item.Placering.SystemNamePlacering
Item.Placering.NamePlacering
Item.Placering.TypeRadio button list
Item.Placering.IsRequiredFalse
Item.Placering3
Item.Placering.Value3
Item.Billede.SystemNameBillede
Item.Billede.NameBillede
Item.Billede.TypeFile
Item.Billede.IsRequiredFalse
Item.Billede
Item.Billede.Value
Item.ParagraphHeader.SystemNameParagraphHeader
Item.ParagraphHeader.NameParagraphHeader
Item.ParagraphHeader.TypeText
Item.ParagraphHeader.IsRequiredFalse
Item.ParagraphHeaderEn mand 50 nye eksportmarkeder
Item.ParagraphHeader.ValueEn mand 50 nye eksportmarkeder
Global.PageId31
Global.ParagraphId222
Global.PagingPosition1
ParagraphImage
ParagraphModule
Template:DesignBaseUrl/Files/Templates/Designs/2015-tietgenbyen/
Loops
Item.Groups
Item.Fields
Item.Id.Options
Item.Sort.Options
Item.ItemInstanceType.Options
Item.Bue.Options
Item.KunBillede.Options
Item.Format.Options
Item.Baggrundsfarve.Options
Item.Overskrift.Options
Item.Br_dtekst.Options
Item.Billedfil.Options
Item.Placering.Options
Item.Billede.Options
Item.ParagraphHeader.Options

Stine Bosse om forholdet mellem mand og kvinde

Stine Bosse om forholdet mellem mand og kvinde

Interview med Niels Duedahl, CEO SE

Interview med Niels Duedahl, CEO SE

Company karma, begejstring og engagement

Company karma, begejstring og engagement

God trivsel er god bundlinje!

På besøg hos Danmarks sundeste virksomhed.

læs mere
God trivsel er god bundlinje!

Når Touren (måske) kommer forbi

Hvad vil det betyde for Odense, hvis Tour de France kommer forbi?

læs mere
Når Touren (måske) kommer forbi

Fra omklædningsrummet til direktionsgangen

Hvad tager idrætsfolk med i sportstasken, når de sætter kursen mod erhvervslivet?

læs mere
Fra omklædningsrummet til direktionsgangen

Altid brændende i troen

Hvad der sker, når hardcore business møder sportens værdier og traditioner?

læs mere
Altid brændende i troen

Hyld heltene og tag ved lære af succes

Hvordan tiltrækker, udvikler og fastholder vi de rigtige talenter til virksomheden?

læs mere
Hyld heltene og tag ved lære af succes

Lad der gå sport i arbejdet

Der er masser af inspiration at hente for virksomheder i træningslokalerne.

læs mere
Lad der gå sport i arbejdet

Kan man spinde guld på sportsstjerner?

Hvad har samarbejdet med Christiano Ronaldo betydet for JBS?

læs mere
Kan man spinde guld på sportsstjerner?

Så du den digitale dækrøg?

Estland har etableret verdens mest digitaliserede samfund.

læs mere
Så du den digitale dækrøg?

'Come Together' og få gang i væksten

Liverpool har knoklet sig ud af et image som Englands baggård med arbejdsløshed og industrielt forfald til en position som kulturelt flagskib, og det har medført en eksplosiv vækst i både erhverv, detailhandel og turisme. Læs her hvordan.

læs mere
'Come Together' og få gang i væksten

Odenses moderne eventyr handler om netværk

Prinser og prinsesser er erstattet af robotter og ildsjæle i Odense.

læs mere
Odenses moderne eventyr handler om netværk

Lakridskongen Johan Bülow

Fordelen ved at starte som iværksætter som helt ung er, at man er frygtløs.

læs mere
Lakridskongen Johan Bülow

Intelligente og nørdede apps

David Guldager fra TV2 Bep præsenterer de bedste apps og gadgets til virksomheder.

læs mere
Intelligente og nørdede apps

Jimmy Maymann Holler

Den danske CEO for verdens største internetmedie rapporterer fra New York.

læs mere
Jimmy Maymann Holler